PARADISE HOTEL: SPØRGSMÅL & SVAR ♡ 2

Paradise Hotel: Min hjemrejse

Mange af jer har spurgt hvad der skete da jeg røg ud af Paradise Hotel + min hjemrejse. Så det får i selvfølgelig et indlæg omkring ♡
Da jeg røg ud stod der en og tog imod mig, jeg fik afvide jeg skulle gå ned på værelset og pakke mine ting og der stod der en kamera mand klar på mit værelse som skulle filme mig pakke. Det var lidt stressfuldt at skulle pakke så hurtigt, for jeg blev jo filmet og glemte også en del ting, såsom hårtørre, hårfarver, stiletter osv. Jeg havde pakket alt ned og taget et chill outfit frem som bestod af shorts, en løs hvid t-shirt, skjorte og støvler og så glædede jeg mig bare til at hoppe i det outfit. Imens jeg sagde farvel til de andre på gæster blev mine kufferter båret op. Det var den underligste følelse at skulle sige farvel til dem alle, som skrevet i tidligere indlægs så var jeg ikke knust over at forlade hotellet for de sidste par dage havde jeg nogle indre kampe med mig selv, som gjorde det var bedst for mig at komme hjem. Men da jeg stod i øjeblikket blev jeg faktisk en smule trist over at skulle forlade alle de dejlige mennesker, det er lidt en ubeskrivelig følelse at sige farvel fordi at man har mødt hinanden dernede, ikke har udveklset efternavne/numre så man må bare vente på at de kommer hjem, så man kan finde sammen. Det var hårdest at sige farvel til børnehaven og Philip. Inden jeg måtte forlade hotellet skulle jeg lave nogle optagelser som i ser på TV, nemlig dem hvor man sidder og snakker i det der hedder Sync. Jeg var slet ikke i humør til det, men det skulle jo gøres. Efter de optagelser skulle vi optage at jeg forlader hotellet og går med min kuffert og da jeg troede optagelserne var færdigt skulle vi optage da jeg forlod hotellet, hvor jeg snakker lidt og den video kan i se nedstående.

Jeg blev kørt ud til det hotel jeg skulle overnatte på over natten og fik afvide at Anders var der og vi havde et “hus” sammen at bo i, vi havde hvert sit værelse, køkken osv. Vi fik afvide at vi skulle rejse sammen hjem om morgenen og at en fra TV3 ville komme forbi med morgenmad, flybiletter og en chauffør. Morgenmaden var rigtig lækker og mindede om det vi fik på hotellet – Jeg spiste en masse frugt og så var jeg klar til at hoppe videre. Der var lidt akavet at være sammen med Anders igen fordi jeg havde været med til at smide ham ud og han jo var min “partner” derinde, og så var han rigtig ked af at have forladt hotellet og det var jeg ikke rigtigt.. Det mest random var at vi vågnede op om morgenen og kunne høre en kat, så vi gik ud og kiggede rundt og der var en kat der var faldet ned et sted og ikke kunne komme op, men vi kunne ikke se den rigtig og kunne ikke gøre noget, i Mexico er der ikke en så stor kærlighed for dyr… Hunde render endda rundt på gaden og sulter, hvilket knuser mit lille hjerte.. 🙁

yuuuss

Vi satte os ind i bilen, vinkede farvel til ham fra TV3 og så havde vi en forholdsvis lang køretur foran os. Vores mobiler havde begge næsten ingen strøm da vi jo ikke har haft dem efter vi tjekkede ind på hotellet, så jeg nåede kort at ringe til min far og sige jeg var på vej hjem og så snakkede mine forældre med TV3 om hvornår jeg landede. Vi hyggede-snakkede og det var ikke længere akavet imellem os, så hjemrejsen var ikke slem. Vores chauffør fulgte os helt ind i lufthavnen, snakkede mexicansk med rejseselvskabet og fik sendt os godt afsted. Vi skulle skifte fly 3 gange mener jeg, så det var en lang rejse – Men vi fik købt lidt sjove turist ting, grint, snakket og tiden fløj ellers hurtigt afsted. Da vi endelig landede i DK stod begge vores familier der + en fra TV3. Vi fik krammet farvel og så var det altså bare hjem og få sovet ud.. 🙂