HVAD SKAL JEG I L.A? – Fie Laursen
TV: EN DAG I MIT LIV

HVAD SKAL JEG I L.A?


Der er mange som har spurgt hvad mine planer med denne L.A rejse er og det vil jeg fortælle jer. Det er faktisk lidt som altid, forskellen på denne gang er at jeg skal i studiet igen med min producer og så skal jeg lege lidt med en lyrik jeg har skrevet. Musik er noget jeg brænder for og jeg kan ikke gå en dag uden at synge men igen så har jeg en endnu større passion for forretning, selvstændigheden i at åbne det firma jeg er ved at åbne, lave TV, blogge og leve af mit navn. Hvis musikken lyder som jeg håber i studiet, så kan i regne med nyt musik, men det ændre ikke på at jeg starter firma op snart. Jeg tror egentligt at mit firma kommer bag på mange og jeg vil skulle forsvare det meget, men jeg tror på ideen og konceptet vi har bag dette website. Igen, så har det intet med mit navn at gøre men jeg kommer da til at indrømme at det er mig som har startet det, for jeg er stolt af ‘vores lille baby’ vi er ved at skabe. Nå men, L.A talk: Jeg skal bo hos min gode ven, vi kalder ham A for at holde anonymitet på bloggen. Vi skal have det hyggeligt sammen og så skal jeg bruge meget tid med bloggere/youtubere, collabs og så skal jeg i studiet men ikke mindst nyde solen, svømme og grine. Jeg rejser Mandag!


fie laursen fie laursen

sponsoreret-indlaeg

En af de andre ting der skal holdes øje med nu hvor jeg er i shoppingens mekka er reklameartikler. For selvom man er et kendt brand sker der intet ved at man bliver et kendt offline brand. Det kan man gøre ved at bruge visuelle reklameartikler. Det behøver ikke være tøj, bannere. Nej, der findes også mere subtile måder at lave offlinebranding på og det er for eksempel keyhangers, badges, nøgleringe og kuglepenne.

For ved at bruge offline branding får man en fordel man ikke kan få kun ved at bruge online marketing. For her får de ting man sætter brandet og logoet på brugsværdi. Så bliver der trykt logo eller brand på en kuglepen så har den stadig en brugsværdi for køberen og læseren. Så man tager goodwillen fra onlineverdenen og tager den ud i den virkelige verden. Mulighederne for offline brandingen er uendelige. Det kan også være kaffekopper. Så bliver læserne og kunderne mindet om brandet når de sidder med morgenkaffen.

Så som supplement til onlinebranding er det genialt. Derudover giver det mulighed for at interagere med læserne og kunderne og få lavet reklameartikler som der ønskes.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

TV: EN DAG I MIT LIV